خرید سایبان برقی با کیفیت
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید سایبان برقی با کیفیت ،  سایبان برقی یک سازه متحرک و ثابت است که بسیار کاربردی بوده و اهمیت زیادی برای فضاهای باز دارد. از سایبان برقی برای کافی شاپ ها و رستوران هایی که در فضای باز غذا و نوشیدنی سرو می کنند، نیز استفاده می شود.

سایبان برقی هایی که در درب مغازه قرار می گیرند ، می توانند بجز حفاظت محل سکونت یا تجاری شما از آفتاب مزاحم یا رطوبت باران و گرد و غبار اضافی، محل کار شما را نیز تبلیغ کرده و باعث تبلیغ کسب و کار یا محصول شما هم باشند. چاپ تبلیغات روی سایبان برقی در میان مشتریان فراگیر شده و مشتریان سایبان برقی می توانند روی پارچه سایبان برقی لوگو و محصول خود را تبلیغ کرده و کسب و کار خود را به عموم معرفی کنند.

برای مشاهده ی پروژه ها اجرا شده توسط گروه سایبان شاهد میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

سایبان برقی بخاطر جلوگیری کردن از تابش مستقیم آفتاب سبب خنک تر شدن فضای داخل مغازه نیز میشود و در نتیجه استفاده از وسایل سرمایشی را تا حد زیادی کاهش میدهد. خنک بودن حدود ۳۰ درجه ای هوای زیر سایبان متحرک در فصول گرم سال از دیگر مزایای سایبان برقی میباشد.

یک سایبان برقی مناسب میتواند در تراس یا بالای پنجره شما نصب شود و مانع از تابش شدید آفتاب و گرم شدن خانه و تراس شما شود. استفاده ازسایبان برقی برای مغازه ها و فضاهای سرباز برای رهایی از عوامل خارجی نیز به شدت باب شده است.

راه ارتباطی با سایبان شاهد : 





:: برچسب‌ها: اجرای سایبان برقی , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: